Thursday, August 6, 2015

kogo maa-ilma algu-peräste rahvaste auvu-päiv



8. kuu 9. päiv on iga-aastane riikije-ülene kogo maa-ilma algu-peräste rahvaste auvu-päiv.



     Ühtüneije-Riikije-Organisatio Secretarius-Generalis Ban Gi-mun (반기문, 潘基文) õlevada üteld: "algu-peräisi-rahvaste hooled piäb saama uuve maa-ilma harenge kava õsast, et mei sene töö elädessgi kõrda saisesimma. [...] tunnistagamma nüüd ühess-kooss ja pühütsegämmä kogo maa-ilma igi-põliste rahvaste kalli-hinnalist ja õma-näolist perändüst. julustagamma neid kõvemmaste ku kõõsgi enne ja tuetagamma neije paremma elo tõivomisi."

     2015. vue mõte-aine on "algu-peräs-rahvaste tervüsse ja hüvä käe-käigo kinnitamine 2015. aasta järel"

     auvo-päivädä pietä mõnell tavall ümbär kogo maa-ilma, ninDa ka Ühtüneije-Riikije pää-majass New York'iss - esmis-pä 2015. vue 8. kuu 10. päiväll kella 15:00'st kunni 18:00'ss-saate ECOSOC kõne-saaliss.

     tänä-vu võeta käsille algu-peräste rahvaste pääsü tervüss-hoijo ammetije hoole.
algu-peräs-rahvaste tervüss on ühä Ühtüneije-Riikije Organisatio, Ühtüneije-Riikije valitsussi niinQ muidugi algu-peräisi-rahvaste ise-henesä tõsine mure.
täpsembä arvo saab auvo-päiväll esiteldäväst "maa-ilma maije algu-peräste rahvaste õlo-kõrra" teedostusse II järgost.

     pido saadetasse õtsete (webtv.un.org) võrko kõigi kuulla ja nähä.

1 comment:

  1. Moje ime je fajar. Živim u Bedonu u središnjoj Javi, bio sam u vrlo kroničnom financijskom pitanju i terminalnoj zdravstvenoj situaciji prije nekoliko tjedana. Nakon što se moja potraga za pomoći prijatelja i susjeda pokazala abortivnom, osjećam da nije bilo nikoga koga istinski brine. Toliko sam se iscrpio zbog nedostatka sredstava za proširenje svog poslovanja, a moja dvoje djece u dobi od 5 i 8 godina također nisu dobro izgledali zbog nedostatka odgovarajuće skrbi kao rezultat financija. Jednog vjernog jutra vidio sam starog prijatelja svog pokojnog muža i rekao sam mu sve što sam prolazio, a on je rekao da je jedini način na koji bi mogao pomoći da me usmjeri na dobrog zajma u SAD -u koji mu je također pomogao, objasnio je i on Meni o tome kako je bio financijski smanjen i kako ga je potaknuo ovaj službenik zajma (g. Pedro koji mu je dao zajam od 7.000.000,00 USD po pristupačnoj stopi od 2%. Dalje me uvjeravao da su oni jedina legalna zajma koju je pronašao na mreži na mreži . Dao mi je njihovu e -poštu i tako sam se prijavio, a također mi je odobren zajam i moj se život promijenio za dobro. Obratite se jedinom zajmodavcu g. Pedra putem e -pošte / pedroloanss@gmail.com kako biste riješili svoj financijski nered.

    ReplyDelete